فروش مرزی فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از مرز 58 میلیون لیتر گذشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، از فروش ۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در سه ماه نخست امسال در پایانه‌ها و بازارچه‌های مرزی منطقه خبرداد.

دادخدا اعتصامی، با بیان این مطلب به خبرنگار شانا گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از ۴۰۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه زاهدان توزیع شده است.

وی، میزان سوخت اختصاصی به ۷۲۴ پروار داخلی و خارجی فرودگاه‌های زاهدان و زابل را در ۳۳ روز آغازین امسال ۴میلیون و ۴۵۵ هزار لیتر اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در ادامه از کاهش ۳۲ درصدی مصرف نفت‌گاز نیروگاهی در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

وی، میزان نفت‌گاز نیروگاهی در این دوره را ۳۹ میلیون و ۴۲۱ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: میانگین مصرف نفت‌گاز غیرنیروگاهی در سه ماه نخست امسال ۱۲۴ میلیون و ۸۴ هزار لیتر بوده است.

اعتصامی، میزان بنزین توزیع شده در سه ماه نخست امسال را بیش از ۱۴۷ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: میزان مصرف دو فرآورده نفت‌گاز و بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب سه و ۱۴ درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه از کاهش ۴۱ درصدی مصرف نفت‌کوره در دوره مورد بررسی خبر داد و افزود: بیش از ۴۰ میلیون لیتر نفت‌کوره در سه ماه نخست امسال در استان مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، به افزایش ۱۰۲ درصدی مصرف نفت سفید در سه ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: مصرف نفت سفید نسبت به مدت مشابه پارسال به دلیل توزیع ۲۰۰ لیتری کالابرگ، رشد 102 درصدی را تجربه کرد.

کد خبر 263670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =