مصرف فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از مرز 366 میلیون لیتر گذشت

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اعلام کرد: مصرف فرآورده‌های نفتی در سه ماه نخست امسال با 366 میلیون لیتر نسبت به مدت مشابه پارسال با 382 میلیون لیتر 4 درصد کاهش داشته است.

علی اصغر عباسی در گفتگو با خبرنگار شانا، با بیان این‌که مصرف نفت‌گاز نیروگاهی در این بازه زمانی 29 میلیون لیتر بوده است، گفت: مقدار مصرف نفت‌گاز نیروگاهی نسبت به مدت مشابه پارسال با 90 میلیون لیتر 68 درصد کاهش را به ثبت رسانده است.

وی با اشاره به کاهش 2 درصدی مصرف نفت‌گاز غیرنیروگاهی در سه ماهه نخست امسال با  99 میلیون لیتر، مقدار مصرف این فرآورده را در مدت مشابه پارسال 101 میلیون لیتر اعلام کرد.

 مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با بیان این‌که مقدار مصرف اکثر فرآورده‌ها در این بازه زمانی کاهش داشته است، مصرف نفت سفید را 14 میلیون لیتر اعلام کرد که با 30 میلیون لیتر پارسال 52 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: مقدار مصرف بنزین در دوره مورد بررسی 239 میلیون لیتر بود که نسبت به مدت مشابه پارسال با 234 میلیون و 800 هزار لیتر 2 درصد افزایش داشته است.

به گفته عباسی مقدار مصرف بنزین سوپر در سه ماه نخست امسال به 14 میلیون لیتر رسید، در حالی که پارسال در این بازه زمانی 13 میلیون لیتر بود که پنج درصد کاهش داشته است.

وی مقدار مصرف سی ان جی در این بازه زمانی را 85 میلیون مترمکعب اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال با 87 میلیون لیتر 2.6 درصد کاهش را به ثبت رساند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اشاره این‌که مصرف نفت‌کوره در منطقه به صفر رسیده است، گفت: میزان مصرف نفت‌کوره در مدت مشابه پارسال 2 میلیون و 400 هزار لیتر بود که کاهش 100 درصدی داشته است.

کد خبر 265577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =