دیپلماسی پارلمانی با همه توان به کمک دیپلماسی رسمی می آید

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: حداکثر بهره برداری از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی در کمک به دیپلماسی رسمی صورت خواهد گرفت.

به گزارش شانا، حسین امیرعبداللهیان گفت: تلاش خواهیم کرد با یاری خدای یکتا که حداکثر بهره برداری را از ظرفیت دیپلماسی پارلمانی در کمک به دیپلماسی رسمی داشته باشیم.

دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل بخش بین الملل مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم که با استفاده از مجموعه تجاربی که بخش عظیمی از نمایندگان دوره های مختلف و نمایندگان حاضر در حوزه پارلمانی دارند و همچنین استفاده از ظرفیت وزارت امور خارجه، با شتاب بیشتری در جهت اهدافمان گام برداریم.

امیرعبداللهیان افزود: با توجه به شرایط خاص منطقه ای و بین المللی باید در 3 حوزه دیپلماسی رسمی، پارلمانی و عمومی تلاش‌های جدی و فشرده در جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته شکل گیرد با توجه به اینکه بسترهای انجام این موضوع فراهم است و ظرفیت های مناسبی وجود دارد. امیدوارم هستیم که بتوانیم با همکاری همه دستگاه‌ها این هدف را عملی کنیم.

وی افزود: بحث اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده از مباحث مورد توجه در عرصه دیپلماسی پارلمانی است که دکتر لاریجانی در دیدار اخیر خود روی موضوع یادشده با توجه به ظرفیت های موجود پارلمانی توجه داشتند.

کد خبر 265592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =