۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
  • کد خبر: 265612
دست‌نشان: دست پر به خانه برمی گردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان کارت مربیگری‌اش را امروز دریافت کرد تا مشکلی برای کار در لیگ برتر نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار شانا، نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره این که آیا کارت بازی او صادر شد گفت: بله به سازمان لیگ رفتم و کارت مربیگری‌ام را دریافت کردم. همه افرادی که می‌خواهند در فوتبال فعالیت کنند باید تعهد به کار بدهد و این قانونی است که همه جا اجرا می‌شود. امروز پیش علی کاظمی رفتم و در حضور حسین حمیسی برگه تعهد را امضا کردم و کارم را در لیگ برتر با قدرت دنبال می‌کنم.

دست نشان درباره این که تیمش باید در هفته نخست لیگ برتر و فردا در قم به مصاف صبا برود گفت: بازی بسیار سختی است. همیشه دیدارهای نخست دشواری خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: صبا تیم قوی است که از یک مربی خوب بهره می‌برد. کاش در اولین بازی در خانه به میدان می‌رفتیم. مادر بازی مقابل صبا 5 بازیکن خود را در اختیار نداریم  ITC سه بازیکن خارجی نرسیده است و حسین ساکی هم با تیم ملی جوانان به اردو رفته است. همچنین عقیل اعتمادی هم مصدوم است. با این وجود نگران نیستیم زیرا تیمی جوان و خوبی داریم.

دست نشان با همه این اوصاف و این که چند بازیکن را ندارد به هواداران نفت این امید را داد که از قم دست پر به آبادان برمی گردند تا آغاز خوبی داشته باشند.

کد خبر 265612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =