تاکنون پولی از سوی بابک زنجانی واریز نشده است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: تاکنون پولی از سوی بابک زنجانی واریز نشده و هیچ شخصی هم حاضر نشده تضمینی بسپارد.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه، امروز (یکشنبه، سوم مردادماه) در نود و نهمین نشست خبری خود درباره پرونده بابک زنجانی گفت: وی در مقاطع مختلف اعلام کرد که اموالی را دارد و موجودی وی در بانکهای برخی کشورها که حداقل چهار کشور را اعلام کرده، ثابت نشده است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: برخی از شریکان ایشان شرط کرده اند که قوه قضائیه قول بدهد در صورت پرداخت بدهی بابک زنجانی را آزاد کند.

وی ادامه داد: در صورتی که ما این قول را بدهیم، آیا بانکی ضمانت پرداخت این مبلغ را می کند. با تحقیق از آن، بانک واسط گفته است در صورتی که این مبلغ به صورت نقدی به حساب ما واریز شود این تضمین را انجام می دهیم؛ ولی تاکنون نه پولی واریز شده و نه کسی حاضر شده تضمینی بسپارد.

علی اکبر ماهرخ زاد، مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران نیز پیش از این به شانا گفته بود: مجموعه صنعت نفت همچنان پیگیر وصول مطالبات خود از بابک زنجانی است و به این منظور با بانکهایی از چین و تاجیکستان در مکاتبه کرده است. 

به گفته وی با وجود تحقق پیدا نکردن وعده های مکرر بدهکار بزرگ نفتی طی دو سال و نیم گذشته و برغم پیگیریهای فراوان، همچنان ناامید نشده ایم و از هیچ تلاشی برای وصول طلب شرکت ملی نفت ایران دریغ نمی کنیم.

کد خبر 265623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =