۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
  • کد خبر: 265699
ناامیدی پالایشگران آمریکایی از رشد قیمت سوخت

پالایشگران آمریکایی به دلیل ناامیدی از رشد قیمت سوخت در فصل تابستان، تولید فراورده های نفتی ویژه فصل زمستان را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، فصل زمستان، از همکنون برای برخی از پالایشگران نفت و فعالان بازار سوخت در آمریکا آغاز شده است.

برخی منابع بازرگانی اعلام کردند با توجه به رشد بیش از حد ذخیره سازی سوخت و محدودیت تقاضای بنزین در ماههای اخیر که دوره اوج مصرف این سوخت است، پالایشگران آمریکایی از همکنون تولید بنزین دارای معیارهای مصرف در فصل زمستان را آغاز کرده اند تا بتوانند در ماههای آینده، آن را به قیمتی بالاتر بفروشند.

بنزین ویژه فروش در فصل تابستان، معیارهای زیست محیطی سختگیرانه تری نسبت به دیگر مقاطع سال دارد و دولت آمریکا، تا نیمه ماه سپتامبر هر سال، تنها اجازه فروش این نوع بنزین را می دهد.

پالایشگران، به طور معمول تولید بنزین زمستانی را از ماه اوت آغاز می کنند، اما عرضه بیش از حد بنزین تابستانی، پالایشگران را به استقبال زود هنگام از فصل زمستان واداشته است.

تولید زودهنگام بنزین زمستانی، بازار آمریکا را با خطر رشد بیش از حد ذخیره سازی این نوع بنزین رو به رو می کند، اما پالایشگران آمریکایی چاره دیگری پیش روی خود نمی بینند.

پیش بینی می شود در سه ماه دوم سال جاری میلادی، پالایشگران مستقل نفت در آمریکا، بدترین سوددهی خود را در پنج سال اخیر تجربه کرده باشند.

کد خبر 265699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =