نفتیها به میهمانی می روند

لیگ برتر فوتسال در حالی عصر فردا با برگزاری چهار دیدار آغاز می شود که تیم نفتی حاضر در این رقابتها در هفته نخست میهمان هستند.

به گزارش خبرنگار شانا، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از فردا عصر (پنجشنبه، هفتم مردادماه) پس از هفت ماه تعطیلی آغاز می شود، فوتسالی که اتفاق‌های زیادی را در این مدت به خود دید، از جابجایی زمان آغاز بازی‌ها گرفته تا وضعیت نامشخص تیم‌ها که برای حضور در لیگ برتر شرایط‌شان مشخص نبود و در پایان هم دو تیم جای خود را به تیم‌های دیگر دادند.

حفاری به  قلعه‌عقاب‌ها می رود

به هرحال با همه این اوصاف دو تیم ملی حفای اهوارز و تاسیسات دریایی به ترتیب در روز های پنجشنبه و جمعه (هفتم و هشتم مردادماه) در لیگ جدید استارت خواهند زد.

تیم فوتسال ملی حفاری در قدم اول باید به مصاف تیم شهروند ساری برود، این دیدار در سالن سید رسول حسینی که معروف به قلعه عقاب‌هاست برگزار می‌شود و بدون شک تیم ملی حفاری با استقبال هواداران زیادی روبرو خواهد شد. شکت ملی حفاری فصل پیش چهارم شد و برای اینکه حداقل از عنوان چهارمی خود دفاع کند باید از همین ابتدا قدم اول را محکم بردارد.

شمسایی و تاسیسات  به دنبال هت تریک

تاسیسات دریایی مدافع عنوان قهرمانی در قدم اول باید درشیراز به میدان برود. روز جمعه   ارژن شیراز میزبان شاگردان وحید شمسایی است. تاسیساتی ها پس از ناکامی در جام باشگاه‌های آسیا به دنبال موفقیت در لیگ برتر هستند، از این رو این تیم می خواهد با قدرت مقابل نماینده شیراز حاضر شود تا برای هت‌تریک در قهرمانی لیگ برتر یاران گام اول را محکم بردارند.

 برنامه هفته اول لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه هفتم مردادماه، ساعت 18

 شهروند ساری - حفاری اهواز

جمعه هشتم مردادماه، ساعت 18

ارژن شیراز - تأسیسات دریایی

کد خبر 265853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =