دلیل حادثه پتروشیمی بیستون در حال بررسی است

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دلیل اولیه آتش سوزی پتروشیمی بیستون در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان کرمانشاه، محمدعلی مطعیی، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در جمع خبرنگاران گفت: دلیل اولیه آتش سوزی هنوز مشخص نشده و بررسیهای کارشناسی در جریان است. 

وی افزود: در جلسه ای که با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، مدیران شرکت پتروشیمی بیستون کرمانشاه و مقام های استانی برگزار شد، توضیحات لازم ارائه و براساس این گفته ها مشخص شد نیروهای حاضر در محل، بر عملیات اطفای حریق تسلط کامل داشته اند.

ه گزارش شانا، یکی از مخازن مجتمع پتروشیمی بیستون واقع در ١٥ کیلومتری شرق کرمانشاه و در کنار بزرگراه کربلا که الکیل بنزن خطی (LAB) والکیلات سنگین (HAB) تولید می کند، دیروز (جمعه، هشتم مردادماه) دچار حریق شد که با حضور بموقع و تلاش آتش نشانان و دیگر دستگاهها، حدود ساعت ١٩ روز جمعه آتش خاموش و به طور کامل مهار شد.

مجتمع پتروشیمی بیستون که  الکیل بنزن خطی (LAB) و الکیلات سنگین (HAB) تولید می کند، در ١٥ کیلومتری شرق کرمانشاه و در کنار بزرگراه کربلا واقع شده است.

خوراک پتروشیمی بیستون سالانه ٣٨٦ هزار تن نفت سفید و ١٩ هزار تن بنزن است که نفت سفید از پالایشگاه کرمانشاه و بنزن از مجتمع پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی اصفهان تأمین می شود.

 

 

کد خبر 265997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =