توسعه فعالیت شرکت پایانه های نفتی در پسابرجام شتاب گرفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: شرایط مناسبی برای افزایش صادرات نفت در پایانه‌های نفتی فراهم است.

به گزارش شانا، سید پیروز موسوی امروز (چهارشنبه، سوم شهریورماه) در نشست عملیات پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران تلاش خود را برای توسعه فعالیت‌های این شرکت شتاب بخشیده است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های فعال در پایانه نفتی نکا در شمال کشور برای ازسرگیری سوآپ و حتی توسعه سوآپ، تعمیر و نوسازی ناوگان شناورهای موجود در پایانه خارک و همچنین بازسازی اسکله آذرپاد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین اسکله‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران از جمله این اقدام ها بوده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: از جمله دستاوردهای شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این دوران را می‌توان صادرات بیش از هفت میلیون بشکه نفت در یک روز عنوان کرد، رقمی که حتی پیش از اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران بی‌سابقه بود.

به گزارش شرکت پایانه های نفتی ایران، موسوی گفت: یکی از سیاست‌های صنعت نفت در سند چشم انداز، تاثیرگذاری در مدیریت بازار نفت و گاز منطقه و استفاده از موقعیت ژئوپلیتیک کشور در حمل و انتقال نفت‌خام و فرآورده‌های آن، گاز طبیعی و مواد پتروشیمی است.

وی ادامه داد: از آنجا که وظیفه انتقال نفت خام به نفتکش‌ها برعهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، نقش این شرکت در رسیدن به اهداف چشم‌انداز ۱۴۰۴ اهمیت ویژه‌ای دارد.

کد خبر 267633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =