مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران از چرخش استراتژیک در وظایف و مسئولیت‌های این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به تغییرات شگرف در دنیای امروز نمی‌توان با روشهای سنتی سازمان یا شرکت را اداره کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، منصور ریاحی امروز ( چهارشنبه،10 شهریورماه) در مراسم تودیع سید ناصر سجادی، مدیرعامل سابق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان این مطلب گفت: شناخت قلمروها و اهداف جدید برای شرکت با تغییر در نگرشهای سازمانی و الگوهای ذهنی و تغییر روشهای سنتی و آشنایی با روشهای جدید از جمله برنامه‌های آینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.

وی افزایش درجه هوشیاری سازمان، افزایش ظرفیت انطباقی شرکت در مقابل تغییرات و چالشها، حفظ سرمایه اجتماعی شرکت به عنوان دارایی و سرمایه نامشهود، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی های کارکنان جهت تحقق اهداف شرکت و شناسایی و تقویت نیروهای جوان و مستعد با قابلیتهای لازم برای بکارگیری در لایه‌های مختلف مدیریتی را از جمله اهداف جدید شرکت پخش اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ارتقای اعتماد و اعتبار شرکت به عنوان سرمایه اجتماعی (کارکنان و ذینفعان) به منظور توسعه منزلت سازمانی، اجرای طرح برندینگ، افزایش نقش حاکمیتی و کاهش نقش تصدی گری، کاهش هزینه‌ها و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات به عنوان  برنامه‌های آینده شرکت یاد کرد.

به گفته وی، در این تغییر استراتژیک به دنبال تدوین و اجرای طرح جامع فناوری و ارتباطات، توسعه طرح سامانه دیسپچینگ و انتقال اطلاعات، توسعه و بهره‌برداری عملیاتی از طرح ملی کهاب در مجاری عرضه و انبارهای نفت، توسعه فروش مرزی و صادرات، ایجاد شبکه تفکر در ستاد و مناطق با هدف پشتیبانی فکری به مدیران و تصمیم گیران، تشکیل کارگروه تعاملی با سازمانهای نظارتی در دو بخش نظارت و اجرا و کیفی کردن ساختار شرکت هستیم.

ریاحی از سه طرح مهم "تخصیص سوخت بر اساس پیمایش، برند سازی و سامانه دیسپچینگ" به عنوان برنامه‌های مهم این شرکت یاد کرد و گفت: با اجرای طرح پیمایش در فاز نخست به روزانه هشت میلیون لیتر صرفه‌جویی و در فاز دوم به 12.5 درصد کاهش مصرف نفت گاز دست یافتیم که امیدواریم با اجرای فاز سوم این مقدار افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: در طرح برند سازی به دنبال افزایش کیفیت خدمات و سوخت در کشور و در طرح سامانه دیسپچینگ به دنبال انتقال اطلاعات دقیق از موجودی انبارها ، میترها و موجودی جایگاه‌ها روی بستر اطلاعاتی موجود شرکت و بهره‌برداری و پایش اطلاعات از سوی مدیریت‌های ذیربط هستیم.

کد خبر 268232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =