وزارت نفت، تعامل خوبی با سازندگان داخلی دارد

رئیس هیئت مدیره شرکت تجهیزات صنعت نفت گفت: وزارت نفت، تعامل خوبی با سازندگان ایرانی تجهیزات صنعت نفت دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمد خادمی امروز (دوشنبه، 15 شهریورماه) در حاشیه بازدید معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت از شرکت وتکو (زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی تجهیزات صنعت نفت) در جمع خبرنگاران گفت: اگرچه وزارت نفت، متولی اصلی حمایت از ساخت داخل نیست، اما در قالب طرحی تحت عنوان بومی سازی ۱۰ گروه خانواده کالاها و تجهیزات صنعت نفت، به دنبال استفاده بیشتر از ظرفیتهای داخلی است.

وی با اشاره به ظرفیتهای خوب شرکت تجهیزات صنعت نفت و شرکتهای تابعه آن در ساخت تجهیزات سرچاهی، خواستار حمایت بیشتر از سازندگان داخلی از طریق افزایش تعرفه واردات کالاهای مشابه خارجی شد.

خادمی گفت: هم اکنون تعامل خوبی بین وزارت نفت با این مجموعه برقرار است و شرکت وتکو در طرح بومی سازی کالاهای نفت، در چند مناقصه نفتی برنده شده است.

به گزارش شانا، محمدرضا مقدم، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت صبح امروز (دوشنبه، ۱۵ شهریورماه) از مجموعه کارخانه های گروه صنایع تجهیزات نفت مشتمل بر شرکت فناوری تجهیزات سر چاهی (وتکو) و شرکت تولید شیرهای نفتی تهران سوفا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت داخلی این تجهیزات قرار گرفت.

شرکت صنایع تجهیزات نفت مشتمل بر پنج شرکت تابعه وتکو، پارس پنگان، تهران سوفا، گسترش شیر سازی و توس پیوند است و از سال ۱۳۷۰ با هدف تولید تجهیزات صنعتی مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی تاسیس شده است.

کد خبر 268530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =