۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
  • کد خبر: 269577
نفتی ها 30 ثانیه کم آوردند!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی که یک پیروزی شیرین را در مشهد کسب کرده بود در 30 ثانیه پایانی آن را با تساوی عوض کرد!

به گزارش خبرنگار شانا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مشهد و از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه ثامن در حضور یکهزار تماشاگر که بیشتر آنان آبادانی بودند، میهمان تیم پدیده این شهر بود که دریک دیدار جذاب و تماشایی در حالی که برنده بازی بود، پیروزی را با تساوی عوض کرد.

شاگردان نادر دست نشان در مشهد بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود با گل شادکام به برتری رسیدند، در ادامه نیز بر توپ میدان تسلط داشتند تا این‌که با به ثمر رساندن گل دوم نیمه نخست را با پیروزی 2 برصفر به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم پدیده میزبان که نمی خواست بازنده باشد فشار حملاتش را بیشتر کرد تا این‌که یکی از گلها را پاسخ داد اما صنعت نفت در یک ضد حمله گل سوم را به ثمر رساند تا کار حریف مشهدی را یکسره کرده باشد اما در سه دقیقه پایانی شرایط عوض شد و تیم پدیده در سه دقیقه 2 گل به ثمر رساند تا صنعت نفت پیروزی را با تساوی عوض کند و با یک امتیاز به آبادان برگردد.

محمد شادکام در دقایق 6 و 84 و محمد پورمحمد در دقیقه 33 گل‌های صنعت نفت آبادان را به ثمر رساندند.

صنعت نفت آبادان با این تساوی 10 امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

ترکیب اصلی صنعت نفت آبادان:   

حسن هوری، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، علی عبدا.. زاده(81 محمد زبیر نیک نفس)، گویی هیان کیم، محمد پورمحمد، حکیم نصاری، میلاد جهانی، برونو اولیویرا دی ماتوس، حسین بغلانی، محمد شادکام.

سرمربی: نادر دست‌نشان

کد خبر 269577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =