۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
  • کد خبر: 269578
دست‌نشان: داور پیروزی را از ما گرفت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که از تساوی تیمش در مشهد ناراحت بود داوری را از دلایل توقف تیمش در مشهد می داند.

به گزارش خبرنگار شانا، نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی 3 بر 3  مقابل پدیده گفت: بازی خوبی بود اما این تساوی به درد هیچ یک از دوتیم نخورد.
 
وی افزود: من از نتیجه بازی راضی نیستم، بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند هر چند که اشتباه‌هایی هم در بازی انجام دادند، استرسی که در بازی‌ حاکم شده بود سبب شد که پیروزی را از دست دهیم.

دست نشان در باره عملکرد داورکه بسیار نارحت بود، گفت:‌ ما به عملکرد داور اعتراضی نداشتیم اما در گل دوم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که داور خطای هند اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بیش از 40 سال در میدان های فوتبالی حضو دارم اما نمی‌دانم چه توپی به دست بخورد هند حساب می‌شود، اگر  شخصی مرا در این باره راهنمایی کند، ممنون می‌شوم. داور توپی که در فاصله نزدیک به دست بازیکن ما خورده بود هند گرفت و همان توپ به گل بدل شد.

دست نشان با اعتراض به تعطیلی لیگ گفت: تعطیلی برای تیم جوان ما خوب نیست، تعطیلات سبب شد ما از روند پیروزی‌های خود دور شویم، امیدوارم این مسئله تجربه‌ای برای من و بازیکنانم شده باشد تا بتوانیم در تعطیلات آینده بهتر عمل کنیم.

سرمربی صنعت نفت درباره تیم پدیده مشهد نیز گفت: پدیده بازیکنان خوب، جوان و با انگیزه‌ای دارد، آنان خیلی روی هوا بازی می‌کردند که این موضوع سبب شد بازیکنان من خسته شوند، البته اصرار پدیده به ثمر نشست و آنان روی این موضوع به گل رسیدند اما همیشه این‌گونه نیست.

 
کد خبر 269578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =