برای قهرمانی این روند را ادامه می دهیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان عقیده دارد تیمش در ادامه لیگ به جمع مدعیان اضافه خواهد شد چراکه امسال نوبت قهرمانی آنهاست.

به گزارش خبرنگار شانا، رز جدیدی زاده، سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان بعد از پیروزی پرگل 15 بر صفر مقابل حریف اصفهانی اش به خبرنگار ورزشی شانا گفت: بازی بسیار خوبی بود. بچه ها تمام دستورات تاکتیکی را در زمین به خوبی پیاده کردند که این نشان از تمریناتی بود که هفته گذشته انجام داده بودیم و در نهایت با یک پیروزی پرگل همراه شد.

جدیدی درادامه درباره این که جشنواره گل به راه انداختند، افزود: در مقابل سپاهان با یک ترکیب و تاکتیک هجومی به میدان رفتیم و خدارا شکر این مهم جواب داد و بعد از هفت گلی که در نیمه نخست زدیم، استرس بچه ها دیگر از بین رفت و در ادامه هشت گل دیگر هم زدیم تا تیم یک پیروزی خوب را کسب کرده باشیم.

جدیدی زاده در ادامه درباره این که این روند را ادامه می دهند، اظهار کرد: تمام هدف ما این بود که قهرمان شویم پس طبیعی است که این روند را ادامه دهیم ما یک تیم هستیم از خانم احمدپور گرفته که به عنوان یک سرپرست تمام کارها را انجام می دهد تا تیم بدون دغدغه جلو برود تا بچه ها که با تمرینات منظم و نیز من و همکارانم در کادر فنی به دنبال ادامه این روند هستیم.

سرمربی پالایش نفت آبادان درباره اعتراض به فدراسیون و تعویق بازی بعضی از تیم ها و به وجود آمدن شرایط نابرابر در ادامه راه لیگ گفت: متاسفانه بعضی از تیم ها به دلایل واهی از انجام مسابقه طفره می روند تا نتیجه تیم روبرو 3 برصفر شود و این مسئله برای مدعیان قهرمانی که در کورس هستند به خاطر تفاضل گل کاذب دردسر ساز می شود از این رو با فدراسیون صحبت کردیم تا در صورت امتیاز مساوی در روز آخر نتایج رودر رو لحاظ شود نه گل آوراژ که خوشبختانه این مهم در فدراسیون هم تایید شده و قرار است رسما به تمام تیم ها ابلاغ شود.

وی ادامه داد: ما دقیقا به خاطر همین مسئله دو سال پیش قهرمانی را از دست دادیم و دوم شدیم در حالی که تیم قهرمان را در بازی رودررو شکست داده بودیم.

کد خبر 269827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =