زیرساخت‎های فناوری شرکت ملی حفاری روزآمد می‎شود

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران گفت: طرح توسعه و روزآمد کردن زیرساخت‎های مرتبط با ICT در این شرکت به موازات نگهداشت امکانات موجود، اجرا می شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، جهانگیر دهقانی، با اشاره به این خبر افزود: این طرح با توجه به گستردگی فضاهای اداری، سازمانی، کارگاه‎های پشتیبانی و مناطق عملیاتی شرکت در قالب پروژه‎های متعدد تعریف شده و در دست اجراست.

وی، ایجاد زیرساخت‎های لازم برای نگهداری دیتا و امکان ایجاد تجزیه و تحلیل داده‎ها در راستای دستیابی به اهداف و بهبود برنامه‎ها و تصمیم‎گیری و سنجش عملکرد را از دیگر راهبردهای تعریف شده عنوان کرد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران به گستره زیرساخت‎های مخابراتی و دیتا در شرکت اشاره و روزآمدکردن و حفظ خدمات در سطح مطلوب را یکی از مهمترین دغدغه‎های این مدیریت در زمان حاضر برشمرد.

وی با بیان این‎که سرمایه‎گذاری خوبی در گذشته در این بخش‎ها انجام شده که باید حفظ و روز آمد شود، اظهارکرد: در همین راستا پروژه‎های مختلفی در دستور کار قرار گرفته که بخشی به پایان رسیده و تعدادی در مراحل اجرایی است.

دهقانی در زمینه نگهداری و ذخیره دیتا گفت: در این زمینه زیرساخت‎ها و تجهیزات پشتیبانی ارتقا یافته و در حال خرید تجهیزات جدید هستیم تا بتوانیم خدمات موجود را با کمیت و کیفیت مطلوبتر ارائه کنیم.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران افزود: همزمان، زیرساخت‎های نرم افزاری نیز با توجه به تغییر شرایط محیطی و نیازهای جدید شرکت روزآمدسازی و با استانداردهای موجود ارتقا خواهد یافت.

وی اظهار کرد: از جمله این نرم افزارها می توان به نرم افزار گزارش های روزانه دستگاه های حفاری (MISDRILL ) اشاره کرد که از گذشته موجود بوده اما نظر به توسعه ناوگان، تغییراتی در جهت افزایش کارآیی در آن اعمال شده است. 

دهقانی گفت: معادل همین نرم افزار نیز برای خدمات فنی و تخصصی حفاری تهیه شده که از آن جمله نرم افزار جدید با نام MIS TECH  که در فاز نخست برای چهار واحد سیمان کاری، نمودارگیری، حفاری فرو تعادلی و لوله جداری و آستری در بخش‎های خدمات فنی و ویژه تهیه و آماده بهره برداری است. 

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی حفاری ایران افزود: این نرم افزار با همکاری مدیریت‎های مهندسی، خدمات فنی و ویژه از سوی کارشناسان مدیریت ICT طراحی و ایجاد شده که به روند ارائه گزارش، ارزیابی عملکرد و نظارت و تصمیم‎گیری‎های به موقع شتاب می بخشد.

کد خبر 269855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =