دفاع مقدس و صنعت نفت باهم عجین هستند

فضای نفت و جبهه و در کل انقلاب اسلامی با صنعت نفت عجین است.

به گزارش خبرنگار شانا، علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید از «نمایشگاه یادیاران» که به مناسبت هفته دفاع مقدس در وزارت نفت برگزار شد، با تبریک این ایام، گفت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهید تندگویان را گرامی می دارم که برای دفاع از مرز و بوم و حفظ تولید نفت فداکاری کردند.
 
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به این که در ایام جنگ تنها جزیره خارگ، دو هزار و 800 بار، موشک باران شد، افزود: فضای نفت و جبهه و در کل انقلاب با صنعت نفت عجین است.
 
وی عنوان کرد: یادآوری خاطرات دوران جنگ در قالب برگزاری اینگونه نمایشگاه ها، به تعبیری روح انسان را به آن سال ها می برد.
 
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: با یادآوری خاطرات آن دوران روحیه می گیریم تا بتوانیم در دوره ساخت و توسعه در همان فضا حرکت کنیم و پیوند میان این دوره و ایام قبل را در وجود همه نیروهای صنعت نفت از جمله بسیجی ها شکل دهیم که بدانند در ادامه راه جنگ، جبهه و انقلاب؛ سازندگی و توسعه وجود دارد.
 
به گفته کاردر، در دوران جنگ برای منافع ملی ایستادیم و مبارزه کردیم تا یک متر از خاک کشور را از دست ندهیم و در ادامه نیز همین مسیر ادامه دارد.
 
وی تاکید کرد: توسعه؛ معنایی است برای حفظ امنیت ملی و احساس ما این است که باید پیوند میان دوران جنگ و زمان حاضر را حفظ کنیم.
 
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با مقایسه دوران قبل و حال حاضر گفت: در دوران دفاع مقدس به دلیل این که باور داشتیم یک فرد می خواهد صادقانه کار درست را انجام دهد همه با هم آن را تایید می کردند و این در حالی است که هم اکنون اگر اقدامی انجام می دهیم، باور نداریم که همه صادق هستند به همین دلیل شروع به خرده گرفتن می کنند.
 
کاردر تاکید کرد: همیاری و همدلی کمی تضعیف شده و همه باید برای ادامه مسیر و انقلاب گام برمی دارند.
کد خبر 269899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =