حوادث در شرکت توربین جنوب کاهش یافت

رئیس اچ اس یی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به کاهش چشمگیر حوادث در شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب گفت: این در حالی است که فعالیت های این شرکت در بخش تعمیرات اساسی در مقایسه با سایر شرکت ها و مدیریت ها افزایش داشته است.

به گزارش شانا٬ علی صفی خانی در مراسم «روز ملی ایمنی و آتش نشانی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» اظهار کرد: پارسال شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب با وجود افزایش فعالیت ها در بخش تعمیرات اساسی در مقایسه با سایر شرکت ها و مدیریت ها٬ بیشترین کاهش حوادث را داشته است.

صفی خانی، تدوین و ابلاغ دستورعمل های ویژه هر شغل، افزایش بازرسی و نظارت و افزایش دوره های آموزشی را از عوامل تاثیرگذار در بالا بردن ایمنی و پیشگیری از وقوع و تکرار حوادث برشمرد.

وی تصریح کرد: نقش آموزش و فرهنگ سازی اچ اس یی در انجام فعالیت ها به صورت ایمن و بی خطر در کارخانه ها و تاسیسات صنعت نفت بسیار موثر و یکی از عوامل موفقیت سازمان است.

صفی خانی درباره دوره های آموزشی امسال گفت: در۶ ماه نخست امسال هفت هزار و ۱۲۸ نفر از کارکنان این شرکت دوره های آموزش ایمنی، بهداشت و محیط زیست را در زمینه آشنایی با مقررات ایمنی و مسئولیت ها، ایمنی و آتش نشانی، دستگاه های آزمایش گاز و دستگاه های تنفسی، مقررات واگذاری وسائط نقلیه موتوری، پروانه کارهای سرد و گرم، رانندگی تدافعی و اصول بهداشت حرفه ای گذراندند.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: با همکاری مجتمع آموزش فنون اهواز٬ واحد آموزش ایمنی و آتش نشانی در این مجتمع فعال شد که تعدادی از همکاران آتش نشان دوره های تخصصی را فرا گرفته و در آینده نیز این دوره ها تدوام می یابد.

در پایان این مراسم٬ از شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان و شرکت های ترابری و پشتیبانی نفت، پیراحفاری ایران و توربین جنوب، مدیریت عملیات غیر صنعتی، مدیریت تدارکات و امور کالا و حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که هر کدام در طول سال 94 در یک یا چند شاخص ایمنی برتر شدند، با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 270093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =