صنعتگران ایرانی ۹۵ درصد نیاز بخش آب و برق را تامین می کنند

وزیر نیرو با اشاره موفقیت های کسب شده در زمینه سدسازی گفت: 90 تا 95 درصد نیاز کشور در صنعت آب و برق از سوی صنعتگران ایرانی تامین می شود.

 

به گزارش شانا به نقل از وزارت نیرو٬ حمید چیت چیان دیروز (پنجشنبه٬ هشتم مهر ماه) در «آئین دومین یادواره شهید عباسپور و ۵۰۰ شهید صنعت آب و برق» اظهار کرد: در بیش از سه دهه گذشته اقدام های بزرگی در عرصه سدسازی و برق انجام شده است و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده ایم.

چیت چیان یادآوری کرد: کسانی که زمان جنگ به ساخت پل اروندرود مشغول بودند٬ پس از جنگ نیز در میدان اقتصادی تجربیات خود را پیاده کردند و با پشتوانه دانش، ایمان و اخلاص موفقیت های بزرگی به دست آوردند.

به گفته وی، وزارت نیرو ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و نزدیک به یک هزار و 400 نفر از فرزندان شهید نیز در این صنعت حضور دارند.

در این آئین، «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی، «محسن انصاری» قائم مقام بنیاد شهید، خانواده شهید عباسپور و فعالان صنعت آب و برق حضور داشتند.

رونمایی از کتاب «گواهان صادق» که مجموعه ای از خاطرات شهیدان و فرزندان آنان است و معرفی 22 نفر از فرزندان شهید فعال در بخش های مختلف، از دیگر برنامه های این آئین بود.

کد خبر 270094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =