عملکرد دولت یازدهم در تحقق برنامه‎های نفت مثبت ارزیابی شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت یازدهم در بخش نفت و گاز با توجه به محدودیت‎های داخلی و خارجی، قابل دفاع است.

کورش کرمپور در گفت‎و‎گو با خبرنگار شانا درباره عملکرد دولت یازدهم در زمینه اهداف و برنامه‎های پیش بینی شده در بخش نفت و گاز اظهار کرد: با توجه به محدودیت‎های داخلی و خارجی و شرایط بین المللی، عملکرد دولت دکتر حسن روحانی در  بخش نفت نمره قبولی می گیرد.

عضو هیئت رئیس کمیسیون انرژی افزود: استکبار، شرایط را برای تحقق اهداف ایران در حوزه های مختلف با تنگنا روبرو می کند. از این رو، به نسبت شرایط، عملکرد دولت مطلوب ارزیابی می شود.

وی گفت: دولت یازدهم با وجود محدودیت‎های فراوان، توانست افکار عمومی و امنیت اجتماعی را به خوبی و به نفع کشور مدیریت کند. از این رو، تا حدی که می شد برنامه‎ها را اجرا کرده است و اگر برنامه‎ای محقق نشده است دولت مقصر نیست بلکه ناشی از کسانی است که نمی خواهند ایران پیشرفت کند و آنان بتوانند در تحقق آرمان‎های خود موفق باشد.

دبیر اول کمیسیون انرژی افزود: دامنه تاثیر بر رویدادهای نفتی به حوزه بیرون از کشور نیز کشانده می شود بنابراین، بدخواهان هر وقت می خواهند بر ایران اسلامی اعمال محدودیت کنند حوزه نفت را تحت تاثیر قرار می دهند. از این رو، عملکرد دولت یازدهم را در حوزه نفت مثبت ارزیابی می شود. 

 

 

کد خبر 271514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =