صنعت نفت در بخش تولید شاهد اتفاق های مثبت است

نماینده شیراز در مجلس گفت: در حوزه احیای سهم ایران در بازار جهانی نفت اتفاق های خوبی در حال روی دادن است؛ از این رو، دولت در حوزه نفت به سمت تحقق اهداف خود حرکت می کند.

فرج اله رجبی در گفت و گو با خبرنگار شانا، درباره اهمیت افزایش توان تولید نفت ایران و اقدامات وزارت نفت در این زمینه اظهار کرد: صرف نظر از وابستگی بودجه، برای این که بتوانیم در حوزه بین المللی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم باید در حوزه تولید نفت، نقش مطلوبی ایفا کرده تا به دنبال آن راهبردهای منطقه ای و جهانی خود را پیگیری کنیم.

عضو کمیسیون عمران افزود: در حوزه احیای سهم ایران در بازار جهانی نفت، اتفاق های خوبی در حال روی دادن است؛ از این رو دولت در حوزه تولید نفت اهداف خود را محقق کرد.

وی گفت: با تایید الگوی جدید قراردادهای نفتی، انتظار می رود تعاملات بین المللی حوزه نفت بیشتر شود و همین طور امید می رود در زمینه تکمیل زنجیره ارزش و تولید فرآورده نیز به نتایج مطلوب برسیم.

رجبی ادامه داد: چشم انداز صنعت نفت را روشن ترسیم می کنم البته به طور معمول موانع پیش رو نیز وجود خواهند داشت.

در همین حال، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نیز تلاش وزارت نفت را برای احیای بازار نفت ستودنی دانست و گفت: بازگشت به بازار برای ایران با اهمیت بود و در این مسیر، ائتلاف جنگ قیمتی نیز شکست خورد.

 

کد خبر 271537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =