شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق برگزار می‌شود

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعتی و تجاری با مشارکت 295 شرکت خارجی از نقاط مختلف جهان، 15 آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از سازمان توسعه تجارت، در این نمایشگاه 350 شرکت داخلی و 295 شرکت خارجی از کشورهای چین، اتریش، آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، آمریکا، تایوان، امارات، کانادا، لهستان، اسپانیا، ژاپن، کره، روسیه، ترکیه، سوئد، چک، فنلاند، هند و سوئیس، محصولات خود را در حوزه تجهیزات روشنایی، سیم و کابل، تابلو برق، تجهیزات برقی و... در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

از مهم‌ترین اهداف این رویداد می‌توان به فراهم ساختن زمینه مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای جدید علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه‌های مختلف مهندسی برق، اتوماسیون صنعتی و رشته‌های مرتبط، ایجاد فرصت برقراری تعامل و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی برای مذاکرات رو در رو اشاره کرد.

امضای قراردادهای کاری، شناخت نیاز مشتریان، ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت برق، شناخت توانایی‌های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها، صنایع و مراکز علمی ـ پژوهشی، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی و... از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.

این نمایشگاه از 15 تا 18 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 271749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =