عملیات تعویض پوشش خط لوله نفت شهر - کرمانشاه اجرا شد

رئیس مهندسی خوردگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب، از اجرای عملیات تعویض پوشش بخشی از خط لوله نفت شهر-کرمانشاه خبر داد.

رحمان رضایی، با اشاره به این که عملیات تعویض پوشش بخشی از خط لوله نفت شهر - کرمانشاه در کیلومترهای 173،179 و 180 خط لوله اجرایی شده است، به خبرنگار شانا گفت: این عملیات به منظور ایمن سازی و پایداری خط لوله 8 اینچ انتقال نفت‌خام نفت شهر-کرمانشاه و در تقاطع با اجرای عملیات فیبر نوری در این محدوده از خط صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تقاطع خط لوله با فیبر نوری و این که در زمان حفاری برای اجرای فیبر نوری از زیر خط لوله، در برخی نقاط پوشش خط دچار آسیب دیدگی شده بود، بنابراین با هماهنگی‌های به عمل آمده ترمیم پوشش آن نقاط در دستور کار قرار گرفت.

رئیس مهندسی خوردگی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب ادامه داد: در محل‌های تقاطع برای نرسیدن آسیب به فیبر نوری در زمان تعمیرات، در بین خط لوله و فیبر نوری از دال بتنی استفاده شد.

منطقه غرب یکی از مناطق یازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که وظیفه انتقال نفت‌خام و فرآورده را در مسیرهایی به طول 21، 127، 171،236کیلومتر در ناحیه جغرافیایی غرب کشور برعهده دارد.

مرکز این منطقه در شهر کرمانشاه و در جوار پالایشگاه کرمانشاه قرار دارد.

کد خبر 271791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =