خروج نفت از چاه بحران و کار عجیب و غریب فیروز کریمی!

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با پیروزی پرگل مقابل اُکسین البرز نوار ناکامی‌های خود را در لیگ یک قطع کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از هفته پانزدهم لیگ یک فوتبال ایران، از ساعت 14 و 50 دقیقه دیروز، جمعه 11 آذرماه 1395 در ورزشگاه بهنام محمدی میزبان تیم اُکسین البرز بود. بارش باران شدید در مسجد سلیمان وضعیت زمین مسابقه را بسیار نامطلوب کرده بود و این دیدار بیشتر شبیه مسابقات فوتبال ساحلی دنبال می‌شد.

شاگردان سهراب بخیتاری‌زاده که در هفته گذشته با نتیجه 3 بر صفر مغلوب راه آهن شده بودند، برای بهبود وضعیت خود محکوم به شکست کرجی‌ها بودند. نفت بسیار زود و دقیقه 4 به گل نخست رسید. علی کیانی‌فر یک تنه به قلب دفاع اُکسین زد و شوت او را ابتدا دروازه‌بان حریف ناقص دفع کرد اما در ادامه خود کیانی‌فر از توپ برگشتی نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای دقیق، گل زودهنگامی به ثمر رساند.


بازهم کریمی، بازهم کارهای عجیب و غریب!

نیمه نخست با تک گل کیانی‌فر به پایان رسید تا مسجد سلیمانی‌ها برنده به رختکن بروند. آن سوی میدان اما فیروز کریمی، سرمربی اُکسین البرز به نشان اعتراض به وضعیت زمین گل‌آلود ورزشگاه شهید محمدی، شاگردانش را به رختکن نبرد و آن‌ها را در اوضاع نامساعد جوی، در زمین نگه داشت و همانجا با بازیکنانش برای نیمه دوم صحبت کرد!

بازی در نیمه دوم هم تحت تاثیر زمین گل‌آلود و لغزنده ورزشگاه محمودی قرار داشت و نفت بیشتر می‌کوشید بازی را به کناره‌ها ببرد و از آنجا با ارسال بلند مرکز دفاع اکسین را هدف قرار دهد. دقیقه 52 رضا جباری با تیزهوشی خود ضربه چیپی از پشت محوطه جریمه نواخت که توپ از بالای سر سنگربان حریف در قعر دروازه این تیم آرام گرفت تا حساب کار 2 بر صفر شود.

پس از این گل میزبان بیشتر به فکر  اداره بازی بود و اکسین هم توان رسیدن به دروازه نفت را نداشت. سرانجام دقیقه 83 با خطای مدافعان اُکسین، نفت صاحب یک ضربه پنالتی شد و میلاد صالح‌وند توپ را به مرکز دروازه زد تا سومین گل نفت، برتری میزبان را پیش از سوت پایان قطعی کند.

نفت مسجد سلیمان با این پیروزی 16 امتیازی شد و در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ یک باقی ماند.

کد خبر 273770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =