«خداداد» نفت را از بحران نجات داد!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با برتری یک بر صفر مقابل میزبان خود سیاه جامگان چهار پله در جدول صعود کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه ثامن به مصاف میزبان خود سیاه جامگان مشهد رفت. قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی بود.  

صنعت نفت آّبادان که هفته گذشته متحمل شکست سنگین خانگی 3 بر صفر مقابل راه آهن به رتبه دوازدهم جدول سقوط کرده بود، در این دیدار باید با امتیاز از میدان خارج می‌شد. دقیقه 6 ایوب کلانتری با شوتی سنگین یخ بازی را شکست اما این ضربه با واکنش حسن هوری دفع شد. دقیقه 19 نوبت به حسین بادامکی رسید تا از چند قدمی دروازه شوت محکمی بزند اما ضربه او را هم هوری درازکش جمع کرد. از این لحظه به بعد دروازه صنعت آماج حملات تیم مشهدی قرار گرفت اما مقاومت هوری و ایستادی مدافعان نفت از یک سو و بی‌دقتی مهاجمان سیاه‌‌جامگان از سوی دیگر باعث شد دروازه نفت روی پاشنه نچرخد. دقیقه دوم از وقت‌های اضافه نیمه نخست در حال سپری شدن بود که صنعت نفت در نخستین یورش جدی خود توپ را به دهانه دروازه میزبان سانتر کرد و در یک رفت و برگشت رضا جبیره سنگر خالی سیاه‌جامگان را فروریخت تا شاگردان نادر دست‌نشان برنده به رختکن بروند. 

با آغاز نیمه دوم، شاگردان خداداد عزیزی برای جبران گل خورده سراسر حمله شدند. دقیقه 49 ضربه وحشتناک بادامکی از پشت محوطه جریمه تیر افقی دروازه نفت را به شدت لرزاند و در برگشت هوری در مصافی تک به تک بازیکن حریف را ناکام گذاشت تا گل تساوی درون دروازه صنعت نروید. دقیقه 58 همکاری برونو و کیم، 2 یار خارجی صعت نفت، رضا نوروزی  را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه سنگین این بازیکن تیر دروازه را لرزاند و در برگشت هم توپ را به سیدمیثم حسینی کوبید تا نتیجه تغییر نکند. 

حملات سیاه جامگان یکی پس از دیگری هدر می‌رفت و حمیدرضا علی‌عسگری در دقایق تلف شده آخرین بخت این تیم را هم بر باد داد تا صنعت نفت با یک پیروزی ارزشمند، دست پر به خانه برگردد و با 16 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد. 

 

کد خبر 273771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =