حفاری، مقاومت البرز را درهم شکست

دور رفت لیگ برتر فوتسال با برد حفاری و تاسیسات دریایی بر حریفان خود تمام شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم فوتسال ملی حفاری اهواز، ساعت 17 امروز میزبان تیم مقاومت البرز بود. شاگردان کیاوش عسلاوند پس از دیدار پرحاشیه هفته گذشته برابر گیتی‌پسند صدرنشین که نتیجه آن با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 6 بر صفر به سود حفاری اعلام شد، برای پیروزی بر مقاومت و کم کردن اختلاف با صدر جدول انگیزه‌ دوچندانی داشتند. 

ملی حفاری از ابتدا ابتکار عمل را در دست گرفت و موفق شد در پایان 6 بر یک حریف کرجی خود را شکست دهد. پیمان حفیظی با بازی درخشان خود سه بار برای تیمش گلزنی کرد. حسین فهیمی هم دیگر بازیکن موفق ملی حفاری بود که 2 بار موفق به گلزنی شد و شهاب طالبی هم با تک گلی که به ثمر رساند، نام خود را میان گلزنان نماینده خوزستان ثبت کرد. 

به این ترتیب شرکت ملی حفاری اهواز 28 امتیازی شد تا پس از گیتی‌پسند 34 امتیازی و مس سونگون 29 در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. 

پیروزی دشوار تاسیسا​ت دریایی 

تیم تاسیسات دریایی اما امروز در تالار هندبال تهران، در دیداری سخت و نزدیک موفق شد شهروند ساری را 2 بر یک از پیش رو بردارد. احمد عباسی و محسن منتظمی برای شاگردان وحید شمسایی گلزنی کردند. طه مرتضوی در ادامه یکی از گل‌های میزبان را پاسخ داد اما ساروی‌ها نتوانستند به گل تساوی برسند و تاسیسات دریایی، سه امتیاز کامل این دیدار را به خود اختصاص داد. 

تاسیسات دریایی در پایان این هفته با 26 امتیاز رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص داد تا پرونده بازی‌های دور رفت لیگ برتر فوتسال بسته شود. 
کد خبر 273772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =