۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
  • کد خبر: 273773
دربی نفتی واترپلو برنده نداشت

دیدار تیم‌های واترپلوی نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران با تساوی 7 بر 7 تمام شد.

به گزارش خبرنگار شانا، هفته بیست و چهارم رقابت‌های واترپلوی لیگ برتر کشور عصر دیروز، جمعه 12 آبان دنبال شد و از ساعت 15 تیم نفت و گاز گچساران در استخر مجموعه ورزشی آزادی شهرستان دوگنبدان میزبان نفت امیدیه بود. 

در این بازی حساس و نزدیک دو تیم با جدیت فراوان و با انگیزه بالا به آب زدند. در لحظات پایانی گیم سوم و زمانی که تیم نفت امیدیه با نتیجه 6 بر 7 پیش بود و بازی با حمله تیم نفت گچساران پی گیری می شد داوران این دیدار بدلایل نامعلومی بازی را متوقف کردند و خواستار خروج تماشاگران از مجموعه استخر شدند.

در ادامه با آرام شدن جو استخر و خروج تمامی تماشاگران از مجموعه استخر بازی با دستور داور در گیم چهارم و پایانی پیگیری شد و در این گیم شاگردان پژمان بارون زاده توانستند یک گل عقب ماندگی را جبران کنند و بازی را به مساوی تغییر بدهند . 

به این ترتیب تیم واترپلو نفت و گاز گچساران با انجام سه بازی و کسب سه امتیاز در رده چهارم رده بندی قرار گرفت. همچنین دیدار بعدی این تیم در هفته چهارم در تهران و  برابر تیم شهید نوفلاح برگزار می‌شود. 

در دیگر دیدارها، دیروز تیم واترپلوی سایپا در دیدار یک‌طرفه موفق شد شاگردان جوان امیرهوشنگ همراهی را در تیم نوفلاح با نتیجه 16 بر 4 شکست دهد. تیم مدعی دانشگاه آزاد هم دیروز مقابل نیروی زمینی ارتش به مشکل خورد اما موفق شد در دیداری نزدیک و سخت، 7 بر 6 حریف خود را شکست دهد. 

 

کد خبر 273773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =