نفت امیدیه در ثانیه‌های پایانی فاتح دربی نفت ها شد

تیم فوتبال نفت امیدیه با نتیجه 2 بر یک مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، دیدار تیم‌های فوتبال نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران از هفته سیزدهم لیگ 2 فوتبال کشور و از گروه A این رقابت‌ها، ساعت 14 پنجشنبه، یازدهم آذرماه و با قضاوت ایمان کهیش در ورزشگاه نفت امیدیه آغاز شد.

در نیمه نخست این دیدار 2 تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند. نفت امیدیه در 15 دقیقه ابتدایی تیم برتر میدان بود و با چند شوت از راه دور دروازه نفت گچساران را تهدید کرد اما در ادامه طلایی پوشان نفت گچساران با تکیه بر توانایی هافبک های باتجربه خود توپ و میدان را در اختیار گرفتند.  

در حالی که بازی می‌رفت در نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد، دقیقه 41 سیدفرید طالقانی از جناح راست، با نفوذ خود دفاع امیدیه را به هم ریخت. ارسال بلند این بازیکن با ضربه سر مظاهری توام شد اما سنگربان امیدیه این توپ را ناقص دفع کرد و در ریباند، مرتضی حیدری با ضربه‌ای دقیق سنگر میزبان را فرو ریخت. شاگردان داریوش یزدی با همین تک گل برنده به رختکن رفتند.

2 اخراج، 2 گل و شکست گچساران

با آغاز نیمه دوم، نفت امیدیه که نمی‌خواست مقابل هم‌نام گچسارانی خود متحمل شکستی خانگی شود، هجومی به میدان آمد و تنها 3 دقیقه پس از آغاز این نیمه در یک حمله نفت و گاز را غافلگیر کرد و با ضربه علی مولایی به گل تساوی رسید. از این لحظه به بعد بازی درگیرانه دنبال شد و دقیقه 50 نبی‌الله اسدی، کاپیتان نفت و گاز گچساران با دریافت کارت زرد دوم از ایمان کهیش، اخراج شد تا تیمش 40 دقیقه 10 نفره به بازی ادامه دهد.

در ادامه نفت امیدیه با توجه به برتری عددی بازیکنان و با حمایت تماشاگران خودی، ابتکار عمل را در دست گرفت و نفت وگاز گچساران را عقب نشاند اما حملات پراکنده بازیکنان امیدیه ره به جایی نمی‌برد. دقیقه 90، نوبت به کریم شاوردی، دیگر بازیکن نفت و گاز گچساران رسید تا با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شود. این موضوع باعث شد نفت امیدیه در وقت‌های تلف شده، دروازه نفت و گاز را آماج حملات خود قرار دهد. سرانجام دقیقه 2+90 احمد داودی برای دومین بار آرمان فرهمندیان را تسلیم کرد و با به ثمر رساندن گل دوم امیدیه، در ثانیه‌های پایانی سه امتیاز ارزشمند خانگی برای تیمش به ارمغان آورد.

نفت امیدیه با این پیروزی، 22 امتیازی شد و هم امتیاز با برق نوین شیراز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه چهارم جدول گروه A لیگ دسته دوم قرار گرفت. تیم نفت و گاز گچساران هم با 19 امتیازی که داشت به رتبه پنجم این گروه سقوط کرد.

در ادامه این رقابت‌ها، از ساعت 14 امروز تیم نفت نوین آبادان میزبان داماش گیلان است.

کد خبر 273806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =