هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 21 تا 24 آذر ماه امسال با حضور بیش از 60 شرکت فعال در صنعت نفت به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برگزار می‎شود.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، مهرداد ابراهیمی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‎المللی استان بوشهر اعلام کرد: در این نمایشگاه بیش از 60 شرکت فعال در زمینه صنایع بالادستی و پایین‎دستی نفت و گاز و قطعه‎سازان و تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع، آخرین دستاوردها و یافته‌های خود را در زمینه بومی‎سازی تجهیزات و کالاهای ساخت داخل معرفی می‎کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر گفت: باتوجه به اقدام‌های تاثیرگذار دولت تدبیر و امید و شتاب و پویایی قابل توجهی که در زمینه توسعه صنایع نفت و گاز به ویژه میدان‌های مشترک در فضای پسابرجام ایجاد شده و همچنین با توجه به معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی، نمایشگاه امسال یکی از مهمترین نمایشگاه‌های نفت و گاز در جنوب ایران و در شمال منطقه استراتژیک خلیج فارس به شمار خواهد رفت.

ابراهیمی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های علمی، تخصصی و برگزاری تور خبری از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 21 تا 24 آذرماه به مدت چهار روز از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر در محل مجتمع دانشگاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برپا می‌شود.  

 

کد خبر 274007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =