صنعت نفت از ساخت داخلی حمایت می کند

صنعت نفت از ساخت داخل با محوریت فناوری‌های دانش‌بنیان در راستای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می کند.

به گزارش شانا، سلبعلی کریمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و علی وکیلی، مدیرعامل سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در بازدیدی که از مرکز مبدل‌های الکتریکی جهاد دانشگاهی انجام دادند، بر توسعه همکاری با جهاد دانشگاهی به منظور ایجاد زنجیره مدیریت دانش‌بنیان تأکید کردند.

در این بازدید که از آخرین فناوری‌های ایجاد شده جهاد دانشگاهی در صنعت نفت به خصوص در حوزه تجهیزات نمک‌زدایی نفت و الکتروموتورهای دور متغیر انجام شد، حمایت صنعت نفت از ساخت داخل با محوریت فناوری‌های دانش‌بنیان در راستای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مدیران عامل شرکت‌های نفت مناطق مرکزی ایران و بهینه‌سازی مصرف سوخت قرار گرفت و مقرر شد در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین جهاد دانشگاهی و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران منعقد شود.

آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری با وزارت نفت

حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در این بازدید با بیان این که شرکت ملی نفت ایران همواره در اجرای پروژه‌های فناورانه از جهاد دانشگاهی حمایت کرده و جهاد نیز توانسته به اعتماد مسئولان وزارت نفت پاسخ مثبت دهد، آمادگی جهاد دانشگاهی را برای توسعه همکاری با وزارت نفت اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی، نیز ضمن استقبال از توسعه همکاری با جهاد دانشگاهی با اشاره به این که سیاست شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ایجاد زنجیره ارزش فناورانه در اجرای پروژه‌هاست و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در راستای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی با جهاد دانشگاهی همکاری فناورانه خواهد داشت.

کریمی بر ایجاد ارزش افزوده در پروژه‌ها و تولید دانش و فناوری تأکید کرد و گفت: باید کشور در راستای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی صدور محصولات فناورانه را در دستور کار قرار دهد. 

کد خبر 274163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =