شکست یک‌نیمه‌ای نفت و ناکامی شادکام

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سایپای تهران با برتری یک بر صفر تیم مهمان در آبادان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز(پنجشنبه 18 آ ذر) تیم صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان میزبان سایپای تهران بود که در پایان نیمه نخست، سایپایی‌ها با حساب یک بر صفر برنده به رختکن رفتند. 
 
ترکیب صنعت نفت آبادان: حسن هوری- رشید آلبی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، محمد پورمحمد، حکیم نصاری، مانوئل سانتویا، زبیر نیک نفس، مجتبی مجدمی، برونو اولیویرا و محمد شادکام
سرمربی: نادر دست نشان  
 
ترکیب سایپا: حامد فلاح زاده- روزبه شاه علیدوست، سیامک کورورشی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی، سعید لطفی، امید خالدی، سجاد مشکل پور، رضا جعفری و محمد سلطانی مهر.
سرمربی: حسین فرکی.

تیم سایپا پس از هفته‌ها ناکامی برای فرار از بحران به ورزشگاه تختی آبادان آمده بود اما آن سوی میدان نفت آبادان با لشکری از بازیکنان مصدوم و محروم این دیدار سخت را آغاز کرد. ضمن اینکه رضا نوروزی، مهاجم فصل پیش سایپا که این فصل به نفت آبادان پیوسته، با شکایت مسئولان سایپا نتوانسته بود در این دیدار در ترکیب صنعت نفت قرار بگیرد و این موضوع هم مشکل دیگری بر مشکلات عدیده نادر دست‌نشان افزود. 

بازی متعادل آغاز شد اما دقیقه 10 روی اشتباه رشید آلبی، سایپا به یک ضربه پنالتی دست یافت. علی زینالی این توپ را بر خلاف جهت حرکت هوری، به قعر دروازه نفت فرستاد تا شاگردان حسین فرکی یک بر صفر از میزبان پیش بیفتند. 

پس از این گل، نفت که نمی‌خواست بازنده به رختکن برود، حملات پراکنده روی دروازه سایپا ترتیب داد اما حکیم نصاری در گشودن دروازه فلاح زاده توفیقی نداشت. در حالی که ثانیه‌های پایانی وقت تلف شده نیمه نخست سپری می‌شد، محمد شادکام صاحب موقعیتی استثنایی شد اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه سایپا راهی اوت شد تا سایپا یک بر صفر برنده به رختکن برود. 

کد خبر 274219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =