پیوس: صنعت نفت کودکانه پنالتی داد!

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تیم صنعت نفت آبادان با اشتباهی کودکانه مغلوب سایپا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، فرشاد پیوس، مهاجم گلزن دهه‌های 60 و 70 پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران که دیشب (جمعه 19 آذر) مهمان برنامه «شب‌های فوتبالی» شبکه ورزش سیما بود، در کارشناسی دیدار صنعت نفت آبادان و سایپای تهران گفت: تیم صنعت نفت با چند  غایب گام به این دیدار گذاشت که همین موضوع روی عملکرد شاگردان نادر دست‌نشان تاثیر منفی داشت و باعث شد آبادانی‌ها نتوانند فوتبال جاندار خود را مقابل سایپا به نمایش بگذارند.

وی درباره صحنه‌ای که دقیقه 10 در محوطه جریمه نفت اتفاق افتاد توضیح داد: در این صحنه مدافع صنعت نفت (رشید آلبی) با حرکتی کودکانه یک پنالتی به سایپا تقدیم کرد و باعث شد شاگردان حسین فرکی بسیار زود و ساده به گل برسند. در اعلام ضربه پنالتی هم داور (محسن ترکی) عملکرد خوبی داشت و به درستی اعلام پنالتی کرد.

پیوس با اشاره به اوضاع صنعت نفت آبادان در لیگ برتر ادامه داد: نفت شروع بسیار خوبی در لیگ برتر داشت. آن‌ها موفق شدند در تهران، استقلال را شکست دهند و به 3 امتیاز ارزشمند برسند. در ادامه هم مجموعه صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است. به هرحال از تیمی چند سال لیگ یک بوده و امسال دوباره لیگ برتری شده، نمی‌توان انتظار داشت در بالاهای جدول حضور داشته باشد و سطح توقع آبادانی‌ها نباید از شاگردان دست‌نشان زیاد باشد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، پنجشنبه هجدهم آذر در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر مغلوب مهمان خود سایپای تهران شد.

کد خبر 274265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =