نفت امیدیه نفس اصفهانی‌ها را در استخر 9 دی گرفت!

تیم های واترپلوی نفت امیدیه و نفت و گازگچساران هفته پنجم لیگ برتر را با پیروزی مقابل حریفان خود تمام کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر واترپلو، عصر دیروز (جمعه 19 آذر) تیم نفت امیدیه در استخر 9 دی تهران به مصاف نماینده اصفهان رفت و موفق شد در دیداری یک طرفه به برتری قاطع 18 بر 2 برسد.

نفت امیدیه با این پیروزی و با توجه به استراحت تیم واترپلوی دانشگاه آزاد، موفق شد به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته پنجم صعود کند.

 

برتری نفت و گاز گچساران مقابل نماینده پایتخت

تیم نفت و گاز گچساران در استخر 9 دی به مصاف میزبان خود، شهید نوفلاح تهران رفت و موفق شد حریف پایتخت نشین خود را در خانه شکست دهد. 

ترکیب نفت و گاز گچساران: امیر سجادیان-فرشید مردانی-میلاد نیکوسرشت-محمد رضاسلیمی-نیما خوشبخت –حسین خالدی تبار –پیمان اسدی-شاهین قشقایی-امید پرهون-نیما جمشیدی-آرش حاتمی –امید باشت باوی-حبیب اسدی
سرمربی :پژمان بارون زاده

در این دیدار شاگردان بارون‌زاده موفق شد ضمن نمایش یک بازی برتر در پایان به برتری 11 بر 7 برسند تا سومین برد متوالی خود را در لیگ برتر واترپلو کسب کنند.

تیم نفت گچساران با کسب این پیروزی 5 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. دیدار بعدی نفت و گاز در هفته ششم پنجشنبه 25 آذر ماه در اصفهان و مقابل تیم سپاهان اصفهان برگزار می‌شود.  

کد خبر 274267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =