فعالیت‎های پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی ثمربخش بوده است

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به اقدام‎های انجام شده از سوی پتروشیمی در راستای تعهد به مسئولیت اجتماعی همه مدیران این صنعت را موظف به فعالیت در این حوزه دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، مرضیه شاهدایی امروز (دوشنبه، 22 آذرماه) در آیین گشایش مدرسه استقلال روستای بزباز عسلویه با تبریک هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص) این هفته را طلیعه ای برای رشد و آبادانی منطقه دانست.

وی با بیان این که یکی از نشانه‌های وحدت، افتتاح این مدرسه است که بیانگر وحدت میان مدیران پتروشیمی و منطقه است.

شاهدایی افزود: امروز روزی است که باید بتوانیم برای توسعه و آبادانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و عسلویه سهم بزرگی داشته باشیم و در کارهای خیر و نیک و تعهدها و مسئولیت‎های اجتماعی فعالیت کنیم.

معاون وزیر نفت در پتروشیمی، صنعت پتروشیمی را یکی از صنایع بزرگ کشور خواند که توانسته در زمینه مسئولیت اجتماعی تلاش‌های زیادی را انجام دهد و نتایجش ثمربخش بوده است

وی گفت: توسعه صنعتی منطقه عسلویه با شتاب انجام شد اما این موضوع با توسعه متوازن منطقه نبود و براین اساس تلاش‌ها برای ایجاد توازن در توسعه شتاب بیشتری گرفت.

شاهدایی تاکید کرد: این منطقه به دلیل مواهبی که به کشور می رساند، لازم است از آنها بهره مند شود، از این رو همه مدیران صنعت پتروشیمی متعهد به اجرای فعالیت‎های مسئولیت‎ اجتماعی هستند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: امیدوارم افتتاح مدرسه استقلال بتواند برای رشد فرهنگ گام‌های بزرگی بردارد زیرا ما در آینده نیازمند افراد متخصص و تحصیل‎کرده هستیم.

شاهدایی یادآور شد: هر جا که صنعت رشد کرده است، بدون شک مسائلی را هم برای اهالی منطقه داشته است؛ اما با توسعه متوازن می توان تعادل مناسبی را میان منطقه صنعتی و منطقه بومی ایجاد کرد.

مقیمی، رئیس شورای روستای بزباش عسلویه نیز در این مراسم با خوشامدگویی و تبریک هفته وحدت گفت: روستای بزباز در حریم کمپ‌های مسکونی قرار دارد و مردم این روستا توانستند میزبان خوبی برای کارکنان و متخصصان عسلویه باشند.

وی گفت: روستای ما جوانان بسیار زیادی دارد که همگی علاقمند به ورزش هستند و با کمترین امکانات در سطح کشوری دارای مقام هستند.

مقیمی با تشکر از معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و وزارت نفت برای انجام تعهدهای به مسئولیت اجتماعی نمونه بارز آن را افتتاح مدرسه استقلال  دانست.

درخواست وی در این مراسم ایجاد سالن ورزشی در این منطقه بود.

نگاه دولت به منطقه امیدوارانه ست

ابراهیم نادری، فرماندار عسلویه نیز در آیین گشایش مدرسه استقلال روستای بزباز با تبریک هفته وحدت گفت:‌ نگاه دولت امروز به این منطقه بسیار روشن و امیدوارانه است و تلاش دارد ضمن توجه به مسائل آموزشی، نیروهای انسانی را توانمندسازی کند.

وی افزود: وزارت نفت تاکنون اقدام‎های زیادی را همسو با اهداق مسئولیت اجتماعی انجام داده و پروژه های دیگری نیز در حال بررسی و اجراست.

نادری گفت: قرار است به زودی در حوزه بهداشت و درمان هم اقدام‌های دیگری انجام شود.

فرماندار عسلویه یادآور شد: رئیس‌جمهوری و وزیر نفت توجه ویژه‌ای به منطقه عسلویه دارند و با درایت و تعاملات موجود امیدواریم فضای رشد و توسعه گسترده تر از پیش شود.

کد خبر 274437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =