مسئولیت‎های‎ اجتماعی در تعهد قراردادی پتروشیمی‎ها گنجانده می‎شود

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: شرکت‌های پتروشیمی در قراردادهای جدید متعهد به اجرای فعالیت‎های مسئولیت اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، مرضیه شاهدایی امروز (دوشنبه، 22 آذر ماه) در نشست مشترک فرماندار و مسئولان شهرستان پارسیان گفت: در شرکت ملی صنایع پتروشیمی شورای راهبردی وجود دارد که برای تحقق اهداف مسئولیت اجتماعی اقدام می‌کند و در این زمینه با مشورت و دریافت اطلاعات از فرمانداری‌ها و بودجه‌ای که در اختیار دارد، اولویت‌ها را مشخص می کند تا براساس آنها به تعهدها عمل شود.

وی تصریح کرد: تعهدهای اجتماعی تنها ساختن مدرسه نیست؛ بلکه بهداشت و درمان، کمک به بیمارستان‎ها و ساخت خانه‎های بهداشت را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: خبر خوب برای شهرستان پارسیان این است که در نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان  قرار دارد و در این منطقه با توجه به منطقه ویژه انرژی بر اشتغال زیادی ایجاد خواهد شد.

شاهدایی از تمایل ویژه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت و حضور در این منطقه خبر داد و گفت: آینده خوبی را برای پارسیان پیش بینی می‎کنم.

وی با بیان این که در عسلویه دیگر زمینی برای فعالیت صنعتی وجود ندارد، گفت: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان  منطقه بزرگی‎ است که ما نیز در مشورت‌ها آن را پیشنهاد می دهیم.

محمد رادمهر، فرماندار پارسیان نیز در جلسه مشترک فرماندار و مسئولان شهرستان پارسیان با معرفی این شهرستان به ظرفیت‎های زیادی آن در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: قابلیت‎های آن نشان می دهد که آینده روشنی خواهد داشت.

وی از مسئولان صنعت نفت و معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی خواستار نگاهی ویژه به این شهرستان شد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به همراه مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سفری ٢ روزه برای بازدید از روند پیشرفت طرح‎های پتروشیمی و همچنین روند اجرایی مسئولیت‎های اجتماعی به عسلویه سفر کرده است.

کد خبر 274481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =