پیشرفت پروژه لرزه‎نگاری سه‎بعدی تندیس بررسی شد

پروژه لرزه‎نگاری تندیس که با هدف شناسایی اکتشافی افق‎های عمیق‎ ساختمان‎های تولیدی در مناطقی از غرب کشور در دستور کار مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران است، بررسی شد.

به گزارش شانا، جمعی از کارشناسان مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران به منظور بررسی وضع و میزان پیشرفت عملیات برداشت داده‌های ژئوفیزیکی پروژه لرزه ‏نگاری سه ‏بعدی تندیس، از این منطقه بازدید کردند.

در این بازدید، مراحل برداشت داده‌های ژئوفیزیکی در بخش‌های مختلف منطقه عملیاتی بررسی شد و جزئیات دقیق پروژه در شرکت ژئوفیزیک دانا (پیمانکار طرح) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس اعلام مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، طبق زمان‌بندی صورت گرفته، این پروژه که 31 شهریور ماه امسال از سوی مدیریت اکتشاف آغاز شده است، دی ماه سال آینده به پایان می رسد.

پروژه لرزه‏‎نگاری سه‏ بعدی تندیس که با هدف شناسایی اکتشافی افق‎‎های عمیق‎‎ ساختمان‎‎های تولیدی و همچنین اکتشاف ساختمان‎‎های جدید در اطراف ساختمان‎‎های تولیدی در حال اجراست، مناطقی در غرب کشور در مجاورت با مرز عراق در محدوده جغرافیایی شهرهای قصر شیرین، نفت‎شهر، سومار و گیلان غرب را پوشش می‌دهد.

کد خبر 275001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =