فعالیت های سلامت محور کارکنان نفت توسعه یابد

وزیر نفت با صدور پیامی ضمن قدردانی از برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان مرد وزارت نفت، بر اهتمام به گسترش فعالیت های سلامت محور کارکنان نفت تاکید کرد.

به گزارش شانا، در پیام مهندس بیژن زنگنه، آمده است: ورزش در فعالیتهای روزانه، بیش از آنکه یک موضوع تفننی و صرفاً وسیله ای برای گذراندن اوقات فراغت باشد، مقوله ای علمی اقتصادی است که قادر خواهد بود با ارتقای سطح سلامت کارکنان و خانواده ایشان، ضمن پیشگیری از فرسودگی شغلی و افزایش بهره وری کارکنان به ویژه در مشاغل دشوار مناطق عملیاتی، نقشی مهم و اثرگذار در دستیابی صنعت نفت به اهداف خود ایفا نماید.

وزیر نفت در این پیام افزوده است: صنعت نفت همواره ورزش را در عرصه های همگانی و پهلوانی، عامل مؤثر در مسیر دستیابی به سلامت جسم و روح کارکنان و خانواده های ایشان برشمرده و جهت تحقق و تعمیم آن کوشیده است. لذا انتظار می رود دست اندرکاران و فعالین حوزه ورزش صنعت نفت با الهام از راهبردهایی که در این زمینه تدوین و ابلاغ شده است، بیش از گذشته به فعالیت های سلامت محور اهتمام ورزند.

مهندس زنگنه برگزاری المپیادهای ورزشی سراسری وزارت نفت را فرصت مغتنمی دانست تا فعالیت های ورزشی و اثرات آن بر تندرستی کارکنان و خانواده های آنان مورد توجه قرار گرفته و زمینه های گسترش آن بیش از پیش در صنعت نفت نیز فراهم شود.

وزیر نفت در خاتمه این پیام از دست اندرکاران ورزش های همگانی و قهرمانی و برگزار کنندگان المپیاد ورزشی کارکنان مرد وزارت نفت تقدیر و تشکر کرده است.


کد خبر 275349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =