تحرک صنعت نفت پس از برجام ستودنی است

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در طول سه سال اخیر به ویژه پس از برجام عملکردهای مثبت و مطلوبی را در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی از خود به جای گذاشته که ستودنی است.

به گزارش شانا، محمود صادقی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی به عملکرد مثبت وزارت نفت در طول سه سال اخیر و در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: عملکرد وزارت نفت دولت یازدهم در حوزه‌های داخلی همچون افزایش تولید گاز، گازرسانی روستایی، تولید و توزیع بنزین یورو4 و غیره و همچنین در بخش بین‌المللی و پیروزی در اجلاس‌ اخیر کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) ستودنی است.

وی افزود: صنعت نفت ایران از جمله صنایعی محسوب می‌شود که طی چند سال گذشته و به‌ویژه بعد از اجرای برجام از توسعه و تحرک بسیار خوبی برخوردار بوده و توانسته به خوبی چالش‌های پیش روی خود همچون چالش کاهش قیمت جهانی نفت را پشت سر گذارد.

صادقی ادامه داد: در این دولت، دیپلماسی اقتصادی و نفتی به خوبی نمایان شد، به گونه‌ای که توانستیم از حقوق ملت در میان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به شایستگی دفاع کنیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به موفقیت‌های بدست آمده طی چند سال گذشته، آینده صنعت نفت ایران درخشان است.

کد خبر 275368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =