صنعت نفت، موتور محرکه اقتصاد کشور است

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران با بیان این که نهایی شدن قراردادهای نفتی با شرکت‌های خارجی، ضریب امنیت کشور را افزایش خواهد داد گفت: صنعت نفت، موتور محرکه اقتصاد کشور است.

به گزارش شانا، منصور معظمی، رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران با بیان این که برجام یک فرصت طلایی و استثنایی برای بخش‌ خصوصی و دولت بوده و هست، گفت: برجام، نه فتح‌الفتوح است و نه خیانت، بلکه صرفا یک فرصت تکرار نشدنی برای اقتصاد کشور است.

وی با بیان این که صنعت نفت، موتور محرکه اقتصاد کشور است، افزود: شرکت‌های خارجی آماده ورود به همکاری با بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی ایران هستند.

معظمی با اشاره به چالش‌های اخیر دولت جدید آمریکا، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که با ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید و به شرط ماندن دولت وی تا پایان دوره ریاست‌ جمهوری، صنعت نفت جهان دستخوش تغییر و تحولات گسترده‌ای شود.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران با اشاره به مواضع رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا درباره محیط‌ زیست و لغو برخی قوانین دولت گذشته این کشور، گفت: تا به اینجا، ترامپ نشان داده که به دنبال کاهش وابستگی نفتی آمریکا به خاورمیانه است.

کد خبر 275884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =