تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی صنعت پتروشیمی با طی مسیر تعالی

رئیس شورای سیاست گذاری هفتمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گفت: شرکت ها در این جشنواره براساس الگوی جهانی تعالی که همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی است، ارزیابی می شوند.

به گزارش شانا،، علی محمد بساق‌ زاده، امروز (سه شنبه،10 اسفند ماه) در هفتمین دوره جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اظهار کرد: این جشنواره براساس مدل جهانی تعالی و متناسب با معیارهای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی و برگزار می شود.

وی افزود: حمایت از عوامل تولید، حمایت از تولید داخل، اصلاح الگوی مصرف، نوآوری و شکوفایی و تلاش و فعالیت با مصداق کار جهادگونه از رویکردهای اقتصاد مقاومتی در صنعت پتروشیمی است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به برگزاری هفتمین دوره جشنواره تعالی پتروشیمی اشاره و اظهار کرد:‌ با بررسی وضع سازمان می‌توان عملکرد، نقاط قوت و ضعف را شناسایی و در مسیر ارتقا و بهبود آنها حرکت کرد.

بساق زاده منابع انسانی را یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر مجتمع دانست و گفت:‌ توسعه دانش و قابلیت کارکنان می‌تواند در رسیدن به اهداف کمک شایانی دارد.

وی با بیان این که 50 درصد شرکت‌هایی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند از شرکت‌های بالادستی و یا پشتیبان این صنعت بوده‌اند، ادامه داد: از نخستین دوره این جشنواره تاکنون شاهد 30 تا 60 درصد پیشرفت در شرکت ها بوده ایم.

رئیس شورای سیاست گذاری هفتمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با اشاره به این که در سال 1404 ایران باید به قدرت اقتصادی، علمی و فناوری منطقه تبدیل شود، گفت: برای رسیدن به این هدف، محور قرار دادن رشد و بهره‌وری اقتصادی و تقویت عوامل تولید و توانمندسازی مورد توجه است.

بساق‌زاده تصریح کرد: 50 درصد ارزیاب‌های این جشنواره از متخصصان داخلی و 50 درصد نیز از خارج از صنعت انتخاب می شوند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به راه‌اندازی بزرگترین خط اتیلن غرب اشاره کرد و افزود: این خط در زمان تحریم بدون حضور خارجی‌ها اجرا، راه‌اندازی و بهره‌برداری شد.

هفتمین دوره جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی امروز (سه شنبه، 10 اسفندماه) با حضور مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت، فاطمه تندگویان، مشاور وزیر نفت در امور بانوان و جمعی از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی در هتل المپیک برگزار و به برگزیدگان لوح اهدا شد.

کد خبر 275896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =