روابط عمومی وزارت نفت به دنبال تعامل همه جانبه با رسانه‎هاست

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: روابط عمومی وزارت نفت مانند گذشته اصل را بر تعامل همه جانبه با رسانه‎ها حتی رسانه‎های منتقد گذاشته اما تاکید و خواسته همیشگی ما رعایت اصل انصاف است.

به گزارش شانا، کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت شامگاه دوشنبه (16 اسفندماه) در پنجمین جشنواره نفت و انرژی با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از جشنواره گفت:  457 اثر از 107 صاحب اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره نفت و رسانه ارسال شده بود که داوران از میان آنها 29 اثر را به عنوان  آثار برگزیده انتخاب کردند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت ضمن تشکر از اهالی رسانه برای همکاری خوب خود با وزارت نفت، گفت: بدون شک کاستی‎هایی در کار ما وجود دارد که باید با راهنمایی، همراهی و همکاری شما اصحاب رسانه برطرف شود.

نوری تصریح کرد: ما به هیچ عنوان نمی خواهیم هیچ رسانه ای از هویت و تفکر خود تهی شود، اما به دنبال این هستیم که با رسانه هایی سطح تعامل خود را افزایش دهیم که منطق و انصاف را رعایت می‎کنند.

پنجمین جشنواره نفت و رسانه، با حضور مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت، امیر حسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی، سعید خوشرو، مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، الیاس حضرتی، نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی، داوران پنجمین جشنواره نفت و رسانه و جمع زیادی از اصحاب رسانه‎ برگزار شد.

کد خبر 275997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =