جایگاه شرکت ملی نفت ایران در سطح بین المللی ارتقا یافت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور پیامی، فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۶ و سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت و از تلاش کارکنان این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش شانا، متن پیام علی کاردر، به شرح ذیل است: «بار دیگر موهبت الهی، گستره پر مهر زمین را به سرسبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرا رسید تا حیاتی نو و شکوفایی دوباره را به عنوان سرآغازی مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد. اینها همه نشانه های هدایت به سوی مبدأ هستی و آفریدگار مهربان برای کسانی است که صاحب اندیشه اند و بر ژرفای عالم وجود می نگرند.

سال ۹۵ سالی سرشار از تلاش و جدیت در عرصه تولید صنعت نفت بود. خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات او توانستیم همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران میهن عزیزمان، با تلاش و سعی بی‌وقفه، گام‌های موثری را در جهت اعتلای این عرصه برداریم. در دنیای پر رقابت امروز که توجه به رشد تولید و قراردادهای مطلوب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، کارکنان خدوم شرکت ملی نفت ایران توانستند با بهره‎ برداری از فرصت‎های ایجاد شده نسبت به توسعه زیرساخت ها، تکمیل پروژه های بزرگ نظیر غرب کارون و فازهای پارس جنوبی، ایجاد بستر ارتباطی با شرکت های معتبر جهان و بازیابی نقش کشور در صادرات نفت، جایگاه شرکت را در سطح بین المللی به صورت چشمگیر ارتقاء بخشند، تا امروز شاهد دستاوردهای قابل توجهی در این صنعت بزرگ و ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان باشیم.
اینجانب ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه شما همکاران ارجمند، فرا رسیدن نوروز باستانی و همچنین ۲۹ اسفندماه، سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت را به شما و خانواده معززتان صمیمانه شادباش می گویم و سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت از درگاه خداوند متعال برای شما مسئلت دارم».

کد خبر 276091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =