پرتال ارتباط با سازندگان شرکت ملی حفاری ایران راه اندازی شد

پرتال ارتباط با سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی حفاری ایران به همت متخصصان داخلی و بومی استان خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش شانا، علی جباری، رئیس اداره بانک اطلاعات فنی و پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: این پرتال که نخستین و منحصر به فردترین نرم افزار ارتباط با سازندگان است هم اکنون راه اندازی شده  استو شرکت‎های سازنده در هر نقطه ای از کشور و یا حتی خارج از آن می توانند بدون حضور فیزیکی امور اداری را انجام و آمادگی خود را برای تامین قطعات مورد نیاز اعلام کنند.

وی افزود: سازندگان می توانند ضمن پیگیری تقاضاهای خود و ثبت نام در وندورلیست، در فراخوان‌ها، مناقصات و مزایده های ساخت حفاری از طریق این پرتال شرکت کنند.

وی افزایش راندمان کاری، افزایش سرعت پاسخگویی به سازندگان، شفاف سازی قراردادها، سهولت آمار برداری و تهیه گزارش های مربوط به ساخت قطعات، جلوگیری از هدررفت زمان، دسترسی شبانه روزی به نرم افزار و پشتیبانی از نرم افزار از سوی کارکنان داخلی شرکت ملی حفاری ایران از مزایای استفاده از این پرتال مولتی پلت فرم ارتباط با سازندگان برشمرد.

کد خبر 276693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =