ثبت رکورد بیش از ۹۱ هزار نفر ساعت آموزش در شرکت نفت کارون

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون از تلاش این شرکت برای ارتقای توانمندی‌های نیروی انسانی این شرکت خبر داد و گفت: شرکت نفت و گاز کارون برای ارتقای دانش و مهارت همه کارکنان خود اهمیت ویژه ای قایل است.

به گزارش شانا، محسن دهانزاده در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران گفت: شرکت نفت و گاز کارون به عنوان بزرگترین شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، همگام با دستیابی به حداکثر ظرفیت تولید برنامه شده از مخازن هیدروکربوری تحت سرپرستی و حفظ جایگاه نخستین تولید کننده شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب، حفظ کرامت و احترام به نیروی انسانی را یکی از اولویت های خود قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توانمند سازی نیروی انسانی، افزود: ارتقای آگاهی، صلاحیت و مهارت منابع انسانی برای شرکت نفت و گاز کارون اهمیت بسیار زیادی دارد و در این باره تفاوتی میان کارمندان رسمی، قراردادی و پیمانکاری وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون تصریح کرد: در سال گذشته ۷۷۷ دوره آموزشی معادل ۶۰۶۲۶ نفر- ساعت دوره آموزشی برای نیروهای رسمی شرکت نفت و گاز کارون برگزار شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۴ ، میزان ۴۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال ۹۵ برای ارتقا دانش و مهارت نیروهای ارکان ثالث و قرارداد مدت موقت نیز ،۶۰۳ دوره آموزشی معادل ۳۱۳۷۶ نفر- ساعت دوره آموزشی برگزار شده است که این نشان دهنده میزان اهمیت ارتقای دانش و مهارت این نیروها برای سازمان است.

کد خبر 276694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =