۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
  • کد خبر: 276696
برجام زمینه مذاکره مستقیم با زیمنس را فراهم کرد

مدیرعامل بخش بازرگانی تنها شرکت تولید کنند ترانسفورماتور برق قدرت در ایران گفت: با اجرایی شدن برجام نمایندگان شرکت زیمنس آلمان به صورت مستقیم برای ایجاد شرکت مشترک و همکاری دوجانبه به ایران آمدند و امیدواریم به مرحله اجرایی برسیم.

به گزارش شانا، هادی گل بیانی با بیان این که 50 سال پیش این شرکت تحت لیسانس شرکت زیمنس آلمان ایجاد شده است، گفت: امروز همه ترانسفورماتورهای فشار قوی صنعت نفت ایران را تامین می‌کند.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز ارتباط با زیمنس تحریم‌ها ضررهای زیادی را به این شرکت وارد کرد، ما به دلیل خرید مواد اولیه، صادرات محصولات و فناوری تولید ترانس با خارج از کشور ارتباط داریم.

مدیرعامل بخش بازرگانی این شرکت تولید کنند ترانسفورماتور برق قدرت با اشاره به این که 70 درصد بهای تولید یک ترانس برقی مواد اولیه ان است، گفت: ورق هسته، کلیدها و روغن از کشورهای آلمان، سوئد و هند خریداری می کنیم، در دوران تحریم این شرکت مورد تحریم مستقیم اتحادیه اروپا قرار گرفت که این موضوع برای این شرکت گران تمام شد.

مدیرعامل بخش بازرگانی یک شرکت تولید کنند ترانسفورماتور گفت: تحریم‌ها سبب شده بود هزینه تمام شده حمل مواد اولیه و جابه‌جایی پول برای این شرکت به شدت افزایش یابد، اما امروز به کمک برجام به راحتی می توانیم از خارج مواد اولیه خریداری کنیم.

وی گفت: با اجرایی شدن برجام نمایندگان شرکت زیمنس آلمان به صورت مستقیم برای ایجاد شرکت مشترک و همکاری دوجانبه به ایران آمدند و امیدواریم به مرحله اجرایی برسیم، هم اکنون این شرکت در حال تامین ترانس‌های برق قدرت در پروژه های همچوون بید بلند دو، نیروگاه متمرکز غرب کارون و پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس هستیم.

کد خبر 276696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =