مجری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، از الزام به ثبت‌نام مجدد برای افرادی که سال گذشته در قرعه‌کشی انتخاب نشده بودند خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تبصره 13، سیدرضا فاطمی با تاکید بر این که این دسته از افراد هیچگونه اولویتی در طرح سال 86 نخواهند داشت، در خصوص علت ثبت‌نام مجدد این افراد گفت: ممکن است این افراد خودروی خود را فروخته و یا نظرشان در خصوص جایگزینی تغییر کرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که تعداد متقاضیان بیش از سهمیه تعیین شده در سال جاری باشد، امسال نیز قرعه‌کشی و اولویت‌بندی انجام می شود.

مجری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با بیان اینکه هرگونه نام‌نویسی از متقاضیان برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال 86 غیرقانونی و غیر مجاز است اظهار داشت: متاسفانه در برخی از شهرها مشاهده شده که افرادی در قالب نمایندگی خودروسازها، مراکز اسقاط یا اشخاص حقیقی و حقوقی با درج آگهی در روزنامه‌ها یا نصب پارچه‌نوشته اقدام به نام‌نویسی از متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده در سال 86 کرده‌اند که این اقدام آنان کاملا غیرقانونی است.

مجری طرح جایگزینی خودروهای فرسوده افزود: با هماهنگی‌هایی که با نیروی انتظامی و دیگر مراجع ذیصلاح قانونی صورت گرفته با تمام این افراد حتی در حد لغو امتیاز نمایندگی آنان برخورد خواهد شد.

وی از عموم هموطنان خواست تا اعلام شدن نحوه و زمان ثبت‌نام به هیچ عنوان مدارک خود را تحویل هیچ فرد حقیقی یا حقوقی ندهند و فریب افرادی که به دنبال منافع شخصی و سودجوئی‌های خود هستند را نخورند.

 
 
 

 

کد خبر 104288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =