ثبت نام اینترنتی خودروهای فرسوده از امروز آغاز شد

همه مالکان خودروهای فرسوده می توانند از روز دوشنبه (7 خرداد) به ثبت نام الکترونیک خودروهای فرسوده خود برای اسقاط اقدام کنند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تبصره 13، مهندس سیدرضا فاطمی در توضیح این مطلب افزود: مالکان خودروهای فرسوده ضمن مراجعه به سایت www.farsoodeh.ir می توانند برای فروش خودرو خود ثبت نام کنند.

وی افزود: این افراد باید مشخصات خود را به همراه شماره حساب «سپهر» در فرم ثبت نام وارد کنند.

مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده با تاکید بر این موضوع که ثبت نام به صورت الکترونیک و با سایت یادشده امکان پذیر است، افزود: فرصت ثبت نام تا 21 خردادماه است و متقاضیان 25 روز پس از اسقاط خودرو می توانند مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان بابت فروش خودرو  از حساب سپهرخود برداشت کنند.

فاطمی خاطرنشان کرد: ما به مالکان خودروهای فرسوده شخصی پیشنهاد می کنیم که در مهلت تعیین شده به فروش خودروی فرسوده خود اقدام کنند و منتظر اجرای طرح جایگزینی نباشند.

وی ضمن اشاره به تمرکز ستاد نوسازی خودروهای فرسوده بر خروج خودروهای فرسوده پر مصرف اظهار داشت: خودروهای پر مصرف همچون تاکسی، وانت و مسافربرهای شخصی در بحث جایگزینی در اولویت هستند و جایگزینی بیشتر برای این خودروها انجام خواهد گرفت.

مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده خودروهای واجد شرایط را در دو گروه اعلام کرد: گروه اول همه ثبت نامی های سال 1385 که خودروی آنها در مرحله اولویت جایگزینی قرار نگرفته است یا این که متقاضی خودروی جایگزین نیستند و می توانند به فروش خودروی خود اقدام کنند.

گروه دوم خودروهای شخصی مدل 50 تا 56 شمسی معادل 71 تا 77 میلادی که چهار سیلندر و بالاتر و قابلیت تردد داشته باشند، مشمول اجرای این بخش از طرح خروج خودروهای فرسوده می شوند.

فاطمی تاکید کرد: در این مرحله، ثبت نام فقط از طریق سایت اعلام شده است و متقاضیان تنها از طریق ثبت نام در این سایت می توانند در طرح شرکت کنند.

کد خبر 105730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =