باهنر: سهمیه بندی بنزین با کارت هوشمند سوخت در دنیا بی نظیر است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:سهمیه بندی بنزین با سیستم کارت هوشمند سوخت در دنیا بی نظیر است و همت بالای وزارت نفت در این زمینه ستودنی است.

محمدرضا باهنر در برنامه گفت وگوی ویژه شبکه دو سیما افزود: بطور قطع پروژه اعمال سهمیه بندی بنزین با استفاده از سیستم کارت هوشمند سوخت در دنیا بی نظیر است و هرچند در ابتدا نگران عدم آمادگی دولت در اجرای این قانون بودیم اما خوشبختانه در دو ماه اخیر این آمادگی با همت بالای وزارت نفت در بدنه دولت کاملا مشهود است.

وی یاد آور شد: امیدوار بودیم که این کار بزرگ در سال 85 اتفاق بیفتد که به دلایل مختلف اجرای آن در سال گذشته منتفی شد.

باهنر ادامه داد: البته اگر به روش های سنتی مانند کوپن می خواستیم این کار را انجام دهیم، امکان آن زودتر از این تاریخ وجود داشت، اما به دلیل اشکالات فراوان در این روش، تاخیر در اعمال سهمیه بندی بنزین توجیه پذیر شد.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه مشترکی که هفته پیش با مسوولان وزارت نفت داشتیم، مطمئن شدیم که آمادگی کامل برای اجرای قانون سهمیه بندی بنزین وجود دارد.

باهنر افزود: هر چند یک اختلاف نظر در مورد زمان اعلام آن وجود داشت اما دیدیم از آنجا که اعلام زود هنگام آن، موجب ذخیره بنزین در منازل توسط مردم و بروز حوادث احتمالی خطرناکی خواهد شد، ناچارا موافقت شد که چند ساعت قبل از آغاز اعمال سهمیه بندی تاریخ اجرای آن اعلام شود.

کد خبر 108021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =