هفت میلیون و 350 هزار کارت سوخت توزیع شد

مدیر کل پست پیشتاز گفت: از زمان آغاز توزیع کارت هوشمند سوخت تا کنون 7 میلیون و 350 هزار کارت به دارندگان خودرو در کشور تحویل شده است.

افشین احمد زاده با بیان این مطلب به خبرنگار شانا افزود: از 8 میلیون و 150 هزار کارت سوخت تحویل داده شده از ناجا به پست، 7 میلیون و 350 هزار توزیع شده و 802 هزار کارت نیز در باجه های معطله پست باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: از کارت های سوخت معطله، 145 هزار کارت سوخت در باجه های معطله پست تهران باقی مانده است. 

احمدزاده همچنین با بیان این که تا کنون 110 هزار درخواست برای صدور کارت هوشمند المثنی داشته ایم، اظهار داشت: 23 هزار کارت سوخت المثنی به دارندگان خودرو تحویل و 27 هزار کارت نیز روز گذشته برای توزیع به متقاضیان تحویل پست شده است. 

وی با اشاره به وضعیت تعدادی از کارت های سوخت فاقد آدرس اظهار داشت: سرویس جدیدی در پست ایجاد شده است تا کارت های سوخت معطله فاقد آدرس، سریع تر به مالکان آنها تحویل داده شود.

احمد زاده در باره چگونگی خدمات رسانی جدید توضیح داد: کسانی که تا کنون کارت سوخت خودرو خود را دریافت نکرده اند، با مراجعه به دفاتر پستی و تکمیل کردن فرم مخصوص، آدرس دقیق خود را به پست اطلاع می دهند و ماموران پست نیز، پس از مطابقت اطلاعات موجود در کارت های معطله و فرم تکمیل شده، به ارسال کارت سوخت به در منزل مالکان آنها اقدام می کنند.

وی ادامه داد: همچنین دارندگان خودرو می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.epolice.ir یا تماس با شماره 09687 از آخرین وضعیت و محل دقیق کارت سوخت خود آگاهی یابند و به دریافت و تحویل کارت خود اقدام کنند.

مدیرکل پست پیشتاز با بیان این که بخشی از کار توزیع کارت های هوشمند سوخت به عهده مردم است، خاطرنشان کرد: کسانی که تا کنون برای گرفتن کارت هوشمند سوخت خود اقدام نکرده اند، باید با مراجعه سریع به دفاتر پستی به دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.

کد خبر 108549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =