فارس:16:55:مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: در سه ماهه نخست امسال، قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی به پرداخت بیش از 10 میلیارد و 193 میلیون و 135 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

محمد اقوامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: در این مدت، 24 پرونده قاچاق فرآورده‌های سوختی در استان سمنان تشکیل و رسیدگی شد.
وی تصریح کرد: در سه ماهه ابتدایی امسال، 4 هزار و 600 لیتر بنزین، 223 هزار و 60 لیتر گازوئیل، 106 هزار لیتر نفت سیاه و 51 هزار لیتر نفت سفید در استان سمنان کشف و ضبط شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از کشف یک محموله بزرگ گازوئیل و نفت کوره قاچاق به تازگی در گرمسار خبر داد و اظهار داشت: با کشف این محموله، 3 میلیون و 580 هزار لیتر گازوئیل و نفت کوره قاچاق ضبط شد.
اقوامی تصریح کرد: متهم این پرونده به پرداخت 160 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده که این حکم در دیوان عدالت اداری در دست بررسی و تأیید نهایی است.
وی با تأکید بر این‌که در چند روز اخیر افزایش قیمت‌ها سبب نارضایی مردم شده است، خاطرنشان کرد: تخلفات صنوف به سازمان بازرگانی مربوط می‌شود و تنها رسیدگی به بخشی از آن بر عهده تعزیرات حکومتی است، اما به طور یقین با هرگونه تخلفی برخورد قانونی خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به تعطیلی و تغییر نوع تولید 25 کارخانه نمک سنتی در این استان افزود: این کارخانه‌ها هم‌اکنون به تولید نمک تصفیه شده مشغول هستند.
اقوامی تصریح کرد: زمان رسیدگی به پرونده‌های ارجاع شده به تعزیرات حکومتی از 31 روز در سال 73 به 8 روز تا پایان پارسال کاهش یافته است.
وی در پایان گفت: امسال با ایجاد شعبه گشت‌های مشترک و سیار در تعزیرات حکومتی استان سمنان، زمان رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی در این استان به کمتر از 5 روز کاهش می‌یابد.

کد خبر 109693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =