۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر: 110663

مدیر کل پست پیشتاز گفت: با افزایش میزان مراجعه مردمی به باجه های پست سراسر کشور، میزان کارت های سوخت معطله کاهش چشمگیری یافت و به 560 هزار قطعه رسید.

افشین احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار شانا، افزود: از تعداد هشت میلیون و 400 هزار کارت سوخت تحویل شده از ناجا به پست، تنها 560 هزار کارت در باجه های معطله پست باقی مانده و بقیه آنها توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به تقاضای صدور 330 هزار کارت هوشمند سوخت المثنی اظهار داشت: تاکنون 210 هزار کارت سوخت المثنی به متقاضیان تحویل شده و منتظر تحویل مابقی کارت ها از شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) در شیراز، برای تحویل به متقاضیان آنها هستیم.

وی با اشاره به تمدید مهلت مراجعه مردمی برای دریافت کارت هوشمند سوخت معطله تا روز پنج شنبه 11 مردادماه امسال، افزود: در پی افزایش میزان مراجعه مردمی در روزهای اخیر، تعداد کارت های سوخت معطله نیز کاهش چشمگیری داشته به طوری که روزانه 20 هزار کارت سوخت در باجه های معطله پست سراسر کشور تحویل مردم می شود.

احمدزاده همچنین تصریح کرد: در حال حاضر تمام دفاتر خدمات کارت هوشمند سوخت در سراسر کشور به صورت «آن لاین» فعالیت می کنند و هموطنان عزیز می توانند با مراجعه به موقع، فرآیند زمانی ارائه خدمات توسط این دفاتر را کاهش دهند.

کد خبر 110663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =